So not looking forward to work tomorrow.

Det här har, hittills, varit en skön men rätt värdelös dag. Vaknade med huvudvärk så somnade om och sov länge. Har läst en massa manga, käkat och pratat nästan 1½ timme med Elin i telefon då hon låg hemma sjuk och uttråkad. Hade tänkt göra allt från att fortsätta packa upp till att gå en promenad, kika in Friskis och Svettis, handla osv. Men istället har jag gjort nada. I alla fall nada vettigt. Vet inte om jag kommer att göra något vettigt heller. Funderar på att mysa ner mig under täcket och börja på en ny manga istället. Har svårt att ta mig i kragen just nu känner jag. Är ju fint väder ute så en promenad hade kanske varit najjs... Fast... Tja.
 
Har go panik inför imorgon. Som jag alltid har när jag skall bryta mina mönster och testa på något nytt. Byta jobb är något av det värsta jag vet. Nya miljöer, nya rutiner, nytt folk. Det är ju egentligen helt ologiskt. Folket jag träffat har varit jättetrevliga och med tiden kommer jag fatta alla arbetsuppgifter också. Det är bara den där första tiden, innan man kommit in i det hela, som är hemsk. När man funderar på hur det fungerar med lunchen, vad är det för dress code, kommer det klicka med rumskompisen, hur kommer man in i ett gäng som jobbat ihop länge, vilka samtalsämnen gäller, hur fan skall jag komma ihåg deras namn?! osv. 
 
Det kryper i hela kroppen just nu och allra helst skulle jag vilja lägga mig ner och sova. En liten del vill ut i solen men den stora delen vill ta det lugnt hemma innan jobbet imorgon. Den lilla delen är dock redigt störande och vill inte ge sig. Kanske skall ta en kort promenad så jag får det ur systemet...?
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: