Ensam hemma...

Sitter ensam hemma då Erik är iväg på någon jobbgrej i Stockholm och inte kommer hem förrän imorgon kväll. Själv var jag i Jönköping idag för en genomgång av Solidworks 2015. Lärorikt men som vanligt jobbigt att sitta still så länge. Kryper verkligen i kroppen efter någon timme. Var dessutom sjukt trött då jag inte kunde somna igår och Eriks klocka ringde vid fem imorse, vilket inte gjorde saken bättre. Tänkte vila lite när jag kom hem, men slutade med att jag sov i tre timmar... Och vaknade naturligtvis tre minuter för sent för att kunna avboka träningspasset jag hade bokat... Så nu har jag två prickar, och båda dessutom för att jag försovit mig... :P
 
Sitter och kollar på en riktig höjdarrulle på TV - Welcome to the jungle med The Rock. Men är ungefär den nivån jag kände för idag. Tuggar i mig de sista pizzaresterna och tänkte ta lite glass till efterrätt och inte röra mig en millimeter i onödan. Ett träningspass hade nog gjort mer nytta men orkade fan inte. :P Kanske lika så bra då jag fortfarande hostar en hel del. Eller vi kan säga att det är lika bra i alla fall, så kan vi ignorera att jag egentligen bara är lat. ;)
 
    
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: