Födelsedagsfirande part one...

Är nu 28 år och 10 dagar, även om jag nog tänker ignorera det ett tag till. Hade ingen ålderspanik innan jag fyllde, men när det väl blev aktuellt så får jag nog säga att ångesten gav sig tillkänna en smula. Samtidigt så är man väl inte äldre än vad man gör sig, så kan inte vara äldre än max 25. ;) Dessutom så tror folk fortfarande att jag är yngre än syrran som är 20 så behöver nog inte ha panik än. Om det egentligen är så positivt att folk tror jag är yngst i syskonskaran låter jag dock vara osagt... Att folk gissar att syrran är äldre kan nog mycket väl bero på hur hon ser ut. Hon sminkar sig, fixar snygga frisyrer och har ofta mer propra kläder, skjortor osv, medan jag går osminkad, håret faller fritt och älskar slappa, baggykläder. ^^ Men jag kommer säkert bli vuxen någon gång jag med. Kanske. ;)
 
Modern och syrran bjöd med mig på en överraskningstripp till Varberg helgen innan jag fyllde, så blev en tur till Varbergs fästning, boende på hotell med en spa/badavdelning, massa gott att dricka, ansiktsmasker, restaurangbesök samt besök på Ullared dagen efter. Verkligen jättemysigt. Får börja hitta på lite mer saker med min familj känner jag. ^^
 
 
Älskar den här bilden. ^^
 
 
Jag föredrar peel off-masker men de gör sig inte speciellt bra på bild. Ser mest bara svettig ut... o_O
 
 
Syns bättre när de torkar... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: