Födelsedagsfirande part two...

Fyllde år förra tisdagen, och dagen var allmänt rätt (läs rejält) piss så höll verkligen tummarna att Erik skulle hitta på något som gjorde kvällen bättre. Och det gjorde han. Thank god.
 
Jag blev tvungen att jobba över rätt rejält på grund av ett möte på Volvo som drog ut på tiden och var allmänt irriterad, trött och hungrig när det var över. Nämnde jag att jag var irriterad? Hade kunnat klappa till någon. Har försökt få fram svar och beslut från vissa i projektet i flera månader utan framgång, och den tisdagen kom de och sade att jag måste vara klar med layouten dagen därpå. He he he. Fet chans liksom. Hade fortfarande inga svar och ingen ville ta några faktiskt beslut, men layouten, den skulle vara klar. Kan ju säga att ( den helvetesjävlafucking ) layouten fortfarande inte är klar, 1½ vecka senare, eftersom jag fortfarande inte fått alla svar och siffrorsom jag behöver. Folk har panik men vill fortfarande inte ta några beslut. Jag förstår verkligen inte hur de tänker.
 
I alla fall. Erik hade slutat två timmar tidigare för att hinna hem innan mig (eftersom han trodde att jag skulle sluta i vanlig tid. Ha! ) för att hinna städa, diska, slå in paket och duka fram detta som mötte mig när jag kom innanför dörren:
 
 
Jag tjatar ofta om ost och kex eftersom jag tycker det är så jäkla gott, men Erik brukar motsätta sig då det inte är "någon riktig mat" enligt honom. Men ibland så. :D
 
 
Recension: Alla ostarna var jättegoda utom den röda Castellon som bara var ok. Måste erkänna att jag var lite orolig när jag såg vilka mysko ostar han köpt, men det var som sagt jättegott. :D
 
 
Och fick alla Harry Potter-böckerna som jag önskat mig. Utom ettan. :P Gick tydligen inte att få tag på i hela Göteborg, men har hittat den i Trollhättan nu så kanske får bli att köpa den snart. Såg nyss alla filmerna igen, och de är bara så bra. Älskar fortfarande den första mest. Så sjukt mysig. ^^
 
 
Fick till och med tårta! Grabben glömde ljusen dock... ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: