Helvetesjävlakukfanskap!

Jag har just förstört vårt fina (svindyra) soffbord. Jag tog bort mitt nagellack och ställde flaskan med nagellacksremover på bordet, precis som jag alltid gör. Bara att den här gången så måste jag ha råkat spilla lite medel som runnit längs flaskan, så nu har vi en fläck mitt på det svarta träet. Det är som en blank ring och mitt i den så har lite av den svarta färgen försvunnit. Blir så jävla trött på mig själv. Försöker nu desperat få bort fläcken men går sådär bra. Får måla om bordet i värsta fall men va fan liksom. Kommer ju aldrig bli lika snyggt igen. :( Har visserligen en repa på glaset också som vi upptäckte efter inflyttningsfesten så är ju inte i toppskick oavsett men ändå, behöver ju inte göra saken värre... Härlig avslutning på en annars väldigt bra helg... Not. :P


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: