Jag håller på att bli galen ...

Jag tänkte skriva ett inlägg till om New York så började lägga in bilder och skriva lite smått om vad vi gjort, och så insåg jag plötsligt att jag inte fick ihop det. Nu har jag suttit en halv evighet och gått igenom alla mina bilder från New York, kollat mina hotellbekräftelser på mailen och diskuterat med Erik, men jag får fortfarande inte ihop det. Vi har tappat en dag och vi vet inte var den skall vara... Vi låg på hotellrummet större delen av en dag i New York då det regnade rejält större delen av dagen, så vi passade på att vila, tvätta i hotellets tvättstuga och kolla på TV men tog en sväng på stan på kvällen. Och vi har båda för oss att vi gjorde detta typ mitt i vistelsen, men jag har utflyktsbilder för alla dagar utom den sista heldagen. Och vi är säkra på att vi åt på Hard Rock Café sista kvällen men enligt mina bilders datum så är det näst sista kvällen. Har suttit och räknat om alla huvudklockslagen för aktiviteterna eftersom kameran är inställd på svensk tid, men jag får ändå inte ihop det. Håller allvarligt på att driva mig till vansinne.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: