Känner mäh litte klôven...

Sitter och pustar ut lite med ett glas saft i soffan innan vi skall iväg och handla käk. Traskade hem från tåget som vanligt och blev gött varmt när solen låg på. Hoppade in lite spontant på Systembolaget då Erik fick ett sug efter öl och kom därifrån med två fulla pösar, kunde ju inte vara sämre än att plocka med mig några cidrar om han ändå skulle ha öl. ;) Sitter just nu och är väldigt kluven känslomässigt, är sjukt partysugen och blev ju inte direkt mindre sugen av att köpa cidrar (fanns dessutom någon ny variant med granatäpple som jag var tvungen att testa), men samtidigt så är jag så sjukt trött just nu. Sov piss i natt så fick dra mig ur sängen imorse och har suttit och gäspat konstant hela dagen. Så egentligen så vill jag nog mest sova just nu faktiskt. ;) Men så ser man alla glada, partyfixade människor med systemetpåsarna i högsta hugg och så blir man partysugen igen. Lär nog dock gå över när jag väl bytt om till mjukiskläder och gosat ner mig i soffan med en godispåse skulle jag tro. ;) Men saknar tjejerna och hoppas att vi kan få ihop en helg som passar för folket inom en relativt snar framtid, var ju ändå 2½ månad sedan vi sågs nu. ^^
 
 
Bästa gänget. ^^


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: