Och så var helgen slut ...

Så var man tillbaka i vardagslunket efter den underbara helgen. Vi hann med allt och ingenting den här helgen, vi gick långpromenad i solen, var inne och vände på Universeum (herrejävlar vad med barn ...) käkade på restaurang, träffade Eriks familj, kollade in ett hus vi är intresserade av i Trollhättan, har läst böcker (ok, det var bara jag), sett filmer, spelat CS, slökollat på TV, gosat och sovit en massa.
 
    
 
Tyvärr har vi även vänt på dygnet rätt rejält så var lagom roligt när klockan ringde imorse. Men kom upp och iväg, och mötte en morgontrött Johanna på bussen ner mot stan. Var ett tag sedan vi sågs så var kul att pratas vid, får försöka få till de där promenaderna lite oftare än två gånger om året. ;)
 
CAD-programmet bråkade en del och kastade ut mig lite då och då idag på jobbet, men utöver det så flöt dagen på rätt bra. Skulle haft utvecklingssamtal med chefen i torsdags men det blev aldrig av då han var upptagen hela dagen, och blev inte av idag heller då han hade fullt upp idag också. Får se om det blir av imorgon. Tycker inte riktigt om att ha sådant hängande över mig, får svårt att koncentrera mig på det jag behöver fixa just nu, men är väl inte mycket att göra.
 
Hade fundering på att köra lite löpning på bandet på Friskis efter jobbet, men kom dels hem rätt sent och sedan skulle vi även handla då kylen var tom så orkade inte riktigt med det när vi väl var hemma. Men har dels stått upp och studsat framför datorn hela dagen då ryggen bråkat med mig och gick även hem från stationen med Erik så får väl räkna det som dagens motion. Har även bokat in ett skivstångspass på torsdag samt ett på lördag så kanske inte skall överanstränga mig ... ;)
 
Har fixat kycklingsallad till morgondagens matlåda och borde egentligen dra mig mot sängen nu, men har helt fastnat framför en serie på TVn så blir nog uppe en stund till. Får sova ikapp till helgen som vanligt. ;)


helena

Låter som en superhärlig helg! :) Nu blir jag nyfiken på huset, vad tyckte ni om det? kram

Svar: Yes, hade gärna haft sådana helger lite oftare. ;) Vi var inte inne i huset, var bara och kikade runt omkring utanför, men vi gillade det vi såg. Skall på visning på söndag så vi får se insidan också. ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: