Uttråkad

Har typ inget att göra på jobbet just nu så sitter mest och slösurfar och rullar tummarna timme in och timme ut. Lagom underhållande. 

Har googlat på "robotcell industri" och kollat lite gamla ÅF-projekt med samma inriktning då jag kanske hamnar på ett sådant projekt om några dagar, men eftersom varje robotcell är unik och helt beroende av vilken funktion den har så ger det väl inte sådär jättemycket. Vet inte om jag är sådär jättesugen på det här projektet över huvud taget egentligen. Jag har aldrig jobbat med robotceller tidigare och i det här projektet så kommer jag i så fall sitta ute hos kund och därför heller inte kunna få någon hjälp av mina kollegor. Det är dessutom rätt bråttom så är en kort startsträcka innan man måste vara självgående. Var där på möte i förra veckan och försökte väl promota mig själv utan att för den skull ljuga om mina kunskaper. Vanskligt värre. Men vi får la se. Kunden är medveten om läget så om de väljer att gå vidare med oss så håller vi tummarna att jag fattar vad jag skall göra ... ;) 

Huset på Stavre verkar i alla fall vara sålt nu då det är borttaget från Hemnet. Har inte direkt kommit ut något nytt intressant men vi får la hålla ögonen öppna. Hade varit najjs om vi fick tag i ett hus så att vi kan ta hem katterna också. Saknar dem...


Min röv vill btw mörda mig idag. Och då inte för att jag har träningsvärk för både ben och röv mår bra så sett, men har förbannat ont i sittknölarna... De där spinningsadlarna är inte nådiga alltså....


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: