What the fuck happened?

Herregud vilket mysko humör jag är på idag. Jag blir tokbitter på allt och ingenting och har verkligen inte lust med någonting alls. Jag påbörjar massa saker och lägger ner dem igen efter fem minuter för att jag inte orkar bry mig eller engagera mig. Kanske skulle kolla på TV? Hm... njae. Kanske skulle läsa? Hm... nope. Kanske skulle pilla med fotografierna från sommaren? Hm... icke. Ändra designen på bloggen? Hm... pff. Dags att packa upp resväskorna kanske? Hm... orka. Kanske skulle vara duktig och städa lite? Hm... knappast. Jag är supergnällig och jobbig och jag orkar liksom inte med mig själv. Jag hade ställt in mig på dåligt väder med regn vilket borde innebära en sval skön lägenhet, men nej. Dåligt väder är det förvisso men lägenheten är som en bastu och orken bara rinner bort. Ihop med humöret. Hade tänkt lida igenom det dåliga vädret under en pläd i soffan framför massa film, men jag VILL INTE. Jag vill inte någonting. Tycker lite (mycket) synd om Erik just nu som får stå ut med mig men han klarar det över förväntan. Pussas och kramas och säger att jag är söt och frågar vad jag vill göra. Vilket gör mig ännu mer irriterad över mitt egna beteende. ;) #svårflörtadflickvän
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: