Blandade bilder

Har lite idétorka så här kommer lite blandade pics från mitt liv det senaste. ;)
 
 
Blev en jobbhelg på Volvo, mer eller mindre (mindre...) frivilligt. Tung helg då det blev många timmar men det rullade ändå på bra och det är ju alltid najjs med extra timmar till kompbanken eller lite extra pengar när det är lönedags.
 
 
Det har blivit en hel del TV-spel då Fallout går för fullt här hemma och allt som oftast så vill Stitch vara med och mysa.
 
 
Var iväg på den visning av tomterna på Liljedal i Trollhättan som kommunen ordnade. Trodde att det skulle vara lite mer organiserat men var mest att man fick en massa papper och att de kunde svara på frågor om man hade några. Vi har relativt klart för oss vilken tomt vi helst vill ha nu i alla fall, så nu håller vi tummarna för att de två innan oss i kön inte vill ha den... Plan B är också klar men vi velar lite med plan C.
 
 
Tog en promenix i helgen och upptäckte att det var lite blött lite överallt. 
 
 
Och fick äntligen min födelsedagspresent! Erik försökte köpa den när jag fyllde men då var den slutsåld och även om de beställt in den några gånger sedan dess så säljer den tydligen slut direkt, så han har missat den varje gång han gått till butiken. Men igår när vi vara nere på stan för att kolla in Posthotellets julmarknad (som btw var skit) så passade vi på att gå förbi butiken, och det fanns ETT exemplar kvar så tog den fort som fan. :P Och alltså, jag är kär. Den är så jäkla läcker. Egentligen så har jag ingen bra plats att ha den i lägenheten då det är rätt knökat här hemma, men jag drömmer om det perfekta biblioteksrummet alternativt bibliotekshörnan i vårt (förhoppningsvis) framtida hus, och där tänker jag att den kommer passa perfekt. ^^
 
 
Har hållit på hela dagen idag och städat, rensat, diskat, slängt skit från förrådet osv, och passade även på att fixa vår adventsljusstake. Jag velar alltid om jag vill ha en klassisk, mysig ljusstake eller en stilren, men i år blev det en klassisk.
 
 
Körde lite andra-advents-mys med blåbärsglögg (jättegod!), lussekatter, pepparkakor osv skumtomtar. Blev tipsad om clementin-skumtomtarna av några kollegor så testade dem, och de var riktigt goda. Väldigt tydlig clementinsmak. Erik tyckte de var ok men kanske inte så mycket mer, men det betyder ju bara desto mer för min del så jag klagar inte. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: