Bara tisdag...?!

Sitter nermysad i soffan och mumsar på hamburgare och glor på Oceans Eleven. Hade tänkt se A good day to die hard, men insåg att jag aldrig har köpt den... :O Får ta och kika efter den nästa gång jag är nere i affärerna, min Die Hard-samling är ju inte komplett utan den. ;) Hittade den dock på en filmapp som Erik laddat ner till datorn men klart fan jag inte lyckas få igång kopplingen till TVn. Vi har dock knäckt HDMI-kabeln en aning så gissningvis så är det den som bråkar. Så A good day to die hard får vänta till en annan dag... :)
 
Stitch ligger just nu i mitt knä och blockar datorskärmen rätt rejält, men det är ändå att föredra framför hans cp-ryck som han haft sedan jag kom hem. Han rusar runt och piper och klöser på allt och det driver mig till vansinne. Han har varit allmänt galen de senaste dagarna. Han hittade till exempel en plastpåse som han skulle gräva sig igenom härom natten. Så jag gick upp och tryckte ner den jävla påsen i en väska som stod på golvet. En kvart senare så försökte kattjäveln gräva sig igenom väskan för att komma åt påsen. Slängde in väskan i Eriks garderob och tro fan att katten står och skrapar på dörren några minuter senare. Han slutade dock efter ett avgrundsvrål från min sida (väckte antagligen någon granne eller två...) och som tur var så somnade jag om rätt snabbt, annars hade jag varit lagom bitter på honom dagen efter... ;)
 
 
Varför går den här veckan så förbenat långsamt btw?! Borde vara minst onsdag idag. Jag vill ha helg. Nu.


nenanena.blogg.se

Hahaha va kul det där med katta :-D Och håller definitivt med om att det är en sjukt långsam vecka. Känns helt overkligt att det bara är tisdag, i mitt huvud är det mer åt torsdag... :-(

Svar: Haha, kul i efterhand kanske, men knappast just då. ;) Ja, jag vet inte vad det är, dagarna går bara så jäkla långsamt. Skulle definitivt kunna vara torsdag idag. Då hade det bara varit en dag från helg, hade varit helt ok faktiskt... :P
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: