Knappt rätt en enda gång...

Fick just gå ut i trapphuset och ropa ner pizzagubben som traskat upp några trappor för mycket. Insett att vi nog får göra en ny lapp till vår dörr eftersom alla missar var vi bor. Har våra namn men inte lägenhetsnumret (även om det står med mindre siffror långt upp på dörren) och det verkar inte funka för folk... :P
 
Är sjukt hungrig och blev därför lite besviken när jag öppnade locket och såg att de gjort fel på min pizza igen. Är väldigt sällan vi får helt rätt beställning här i Göteborg. Eriks är lättare då han alltid tar en pizza med bara tonfisk och skinka, men jag gillar ju att ha lite mer grejer på och det funkar inge vidare. Tog Kvilles pizzeria idag och de har gjort rätt hittills men idag glömde de skinkan på min pizza och lade på champinjoner istället... Har som tur var köttfärs också så blir inte helt vegetariskt, och jag funderade på om jag skulle välja champinjoner när jag beställde, men nu gjorde jag ju inte det och jag är allmänt lite trött på att aldrig få exakt det jag beställt.
 
Nu, om bara Erik kunde bli klar med bossen på tv-spelet så kunde vi sätta på en film och sjunka ner lite djupare i soffan och försöka förtränga att det är jobb imorgon igen...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: