Lagom roligt...

Har bara varit på jobbet en timme och vill redan hem. Eller rättare sagt så ville jag inte hit från första början. Jag är förkyld, har ont i huvudet och har världens mensvärk. Känner mig lite ynklig rent allmänt just nu. Men är samtidigt inte såpass dålig att jag kunde med att stanna hemma. Speciellt inte då vi skall ha sektionsmöte i eftermiddag då vi skall gå igenom den nya lönesättningen (rörlig lön, ytterst tveksam till att det blir positivt för oss arbetare...) vilket kan vara bra att vara med på. Lovade även med mig på AW efter jobbet i ett svagt ögonblick. Jag är inte det minsta sugen egentligen men hoppade över sist då jag hade mycket jobb kvar att fixa så känns som att jag behöver visa mig lite social nu... Får väl hänga med några timmar i alla fall innan jag tar något lämpligt tåg hem... Kan ju sova ikapp och kurera mig i helgen. Har absolut ingenting inplanerat. Hur skönt som helst. Men tills dess så knaprar jag Alvedon och Bafucin. Nom nom nom.



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: