Lördag, äntligen lördag...

Vi hade egentligen funderingar på att dra till Uddevalla eller Trollhättan för att shoppa idag, eller tja, Erik föreslog det i veckan, men då han nu är sjuk (igen) så blev det bara en vända på stan här i Göteborg. Blev en rätt rejäl shoppingtur i slutändan så nu sitter babe här hemma och har lite panik. ;) Han tänkte kolla lite allmänt efter vardagskläder att ha på jobbet och jag var ute efter lite mer propra kläder som passar vid alla de där mittimellan-jobb-och-fest-tillfällena när jag aldrig har något vettigt att ha på mig. Slutade med att han köpte ett par jeans, ett par träningsbyxor, 5-6 (7?) tröjor, kalsonger och sockar medan jag hittade en basic vit tröja (som jag inte ens provade då kön till provrummen på Vero Moda var sjukt lång) och en träningströja/jacka. Blev även ett dubbelt våffeljärn på Clas Ohlson då Erik var sjukt sugen på våfflor och vi inte har någon aning om var vi gjort av vårt gamla järn, eller om vi ens har kvar det. Så ikväll är det våfflor och film som gäller. ^^ Laterz.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: