Måndag kära måndag.

Sov alldeles för gott imorse så kom iväg lite väl sent hemifrån och missade därför bussen jag brukar ta ner till stan. Nästa spårvagn gick några minuter senare och går dessutom långsammare än bussen så missade precis mitt tåg. Som tur var så går de rätt ofta på morgonen så var ingen jättepanik, men blev en kvart sen till jobbet. Har varit lite slöjobb idag, har mest försökt förstå mig på AutoCad och pneumatiska scheman och det går väl (väldigt) sakta framåt. Fick jobba över en stund för att kompa för min sena morgon plus att det, som vanligt, plötsligt blev mycket att göra sista timmen. Varför dyker det aldrig upp extra jobb vid typ tio, varför kommer det alltid vid tre-fyra...? Hade egentligen tänkt träna idag men eftersom jag slutade sent och dessutom behövde handla så fick jag avboka passet. Sitter nu istället i soffan framför Die Hard 4.0 och trycker i mig godis. Typ samma effekt som ett skivstångspass... Börjar fundera på om jag kanske är överkänslig mot hasselnötter också. Tog en chokladpralin med en hasselnöt och nu kliar det som satan i halsen och gommen... Har käkat dem tidigare utan allt för mycket problem dock så vettefan.
 
Måste fixa matlådor också men fixar det när filmen är slut. Har visserligen en matlåda kvar sedan sist men med tanke på att jag käkat samma mat i fem dagar på jobbet nu så känner jag för något nytt. ;) Får försöka komma i säng lite tidigare idag också, blev lite väl sent igår. Men brukar bli så när man inte vill att helgen skall ta slut. Samma med vardagskvällarna.
 
Och DÄR var filmen slut så nu är det matlagning som gäller. Toodles.
 
 
Sällskap i soffan.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: