Grannens fest - uppdatering...

Blev visst hemmafest för det glada gänget vägg i vägg, men verkar vara över nu vid två. Gissar jag på i vilket fall då det låter som att de städar för fullt... De slänger i alla fall ner påsar med glasflaskor i sopnedkastet. Himla tyst (inte) måste jag säga. Ogillar att de slänger glas där och ogillar att de gör det mitt i natten. De verkar dock fortfarande vara på ett himla glatt humör för är mycket skratt och skrik ute i trapphuset ihop med klirrandet av glas. Hoppas de är klara snart för hade nog tänkt gå och lägga mig inom kort... Skall till Trollhättan för att hjälpa till med Pers lägenhet imorgon och lär bli jag som får köra då Erik inte är hemma än och han skrev för knappa två timmar sedan att han skulle vidare ut... Hade tänkt hålla mig vaken tills han kom hem men börjar bli alldeles för trött så det får nog vara. Bättre att sova nu så jag får några timmar innan det är dags att gå upp igen. Nightynight.
 
 (Me wants.)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: