Härlig helg

Ligger nergosad i soffan framför filmen Pretty Woman (älskar den filmen trots att jag sett den en miljon gånger) och mumsar på det godis som jag köpte för att hålla mig vaken under fotokursen jag var iväg på men som aldrig blev uppätet. Är mätt och belåten då vi beställde hem pizza förut då jag inte orkade till affären. Pizzasnubben gav oss dock någon annans pizzor så fick ringa tillbaka honom så vi fick rätt. Lagom smidigt. 

Fotokursen var i alla fall jättebra! Har lärt mig massor men var verkligen fullt upp så är helt jävla slut nu. Lär skriva något inlägg om det senare, orkar inte nu, samt lägga upp massa bilder. Tog lite allmänna bilder med mobilen men använde systemkameran till att fota de flesta djuren. Pillade lite med Lightroom som är ett redigeringsprogram under kursen så ska försöka ge mig på att redigera favoritbilderna, så det kanske dröjer ett tag innan de dyker upp här. Måste försöka hålla igång detta nu så jag inte tappar informationen och börjar glömma allting. Men här får ni en liten sneak peek på vad vi har fotat. Dessa bilder är dock tagna med mobilen och helt oredigerade, men ändå. ^^







Nej, man kanske skulle ta och borsta tänderna så man kan lägga sig så fort filmen är slut, har knappt sovit något det senaste så får inte bli för sent idag... I alla fall inte om jag vill hålla mig vaken på jobbet imorgon. ;)


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: