Sverige - Australien (sent omsider)

Ligger och slökollar på reprisen av matchen mellan Sverige och Australien som går på tv nu, och det verkligen kliar i benen. Saknar fotbollen något såpass. Har ju kollat runt en del här nere men inte hittat något lag jag direkt känner för att kolla närmare på. Är ju just nu lite dumt med min pendling också. Förhoppningen är att hitta ett bra lag när/om vi flyttar till Trollhättan. Håller tummarna att jag hittar ett lag med lite blandade åldrar, där inte alla brudar är 16 och går på gymnasiet ihop... Den varianten funkade inge vidare sist. 
 
Det här är faktiskt det jag beklagar mest med att bli äldre. Jag känner mig inte gammal, varken mentalt eller fysiskt och jag ser inte hur min ålder påverkar mitt liv på något större vänster. Jag har ingen panik att bocka av allting på listan och tänker att saker händer när de händer. Om de händer. Men att hitta ett fotbollslag med brudar i någorlunda samma ålder, det är fan halvt omöjligt. :P
 
Är dessutom i sjukt dålig form, men det går ju att arbeta med. När jag kollar fotboll och det riktigt kryper i benen så får jag ett sug att ge mig ut och springa men tyvärr så brukar det gå över innan jag faktiskt kommer mig ut. ;)
 
Matchen slutade i alla fall 1-1 ifall någon missat det. Ingen jättebra insats från Sveriges sida direkt. Många felpass och rensa-bollar och allmänt långsamt tempo. Men man kan ju inte vara på topp jämt. ;) Nu börjar i och för sig Tyskland-Sverige, men då jag är sjukt trött och ändå vet hur det slutar så blir det nog till att gå och lägga sig istället. Hör och häpna, lägga sig innan ett på en lördag?! Men jo, sov så jävla kasst inatt så har varit i dvala hela dagen idag. Dock dvala i solen på Gert och Pias altan, men ändå. ;) Så well, nightynight. 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: