Inget jobb idag...

Blev hemma idag också. Hade inte riktigt bestämt mig hur jag skulle göra när jag lade mig igår kväll eftersom jag hostat och mått dåligt hela helgen men mådde bättre just då. Men bestämde mig för att jag skulle jobba om jag fortfarande mådde bra när klockan ringde på morgonen. Vilket jag alltså inte gjorde. Somnade inte förrän runt 2-tiden eftersom jag började hosta igen så fort jag lade mig ner och vaknade av att det satte igång igen en bit efter 5. Halsen var snustorr och hjälpte inte hur mycket bedövningsspray jag tog eller hur många Bafucin jag tuggade i mig så gick upp och tog några skedar kvarg och rotade reda på lite andra typer av halstabletter. Sov någon timme till, stängde av larmet när det satte igång, sjukanmälde mig och fortsatte sova tills Eriks larm satte igång, sa hejdå till honom och sov sedan lite till. ;)
 
Igår körde vi diskning och städning så nu är det rent och fint här hemma dessutom, så kan gosa ner mig i soffan med gott samvete. Erik var till och med duktig nog att rensa golvbrunnen och skura rent hela badrummet igår så allt är fräscht och luktar gott. Till skillnad mot vad det gjorde igår medan han höll på och några timmar efteråt. Helvete vad det luktade illa. Erik höll på att kräkas flera gånger och lukten spred sig i hela lägenheten så jag tände doftljus lite överallt tills det istället för anus luktade ljuvligt av mina grape-ljus från Lagerhaus. :P
 
Idag behöver vi handla, men utöver det så står det ingenting på schemat, väldigt skönt. Förhoppningsvis så är hostan och halsontet borta imorgon så jag kan dra till jobbet för är en del som behöver göras eftersom vi skall börja med ett nytt projekt där jag är projektansvarig (uwaaa). Men, det är ett senare problem. Nu - soffa och manga.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: