Uttråkad...

Det är så konstigt. Jag tänker att jag skall mysa och ta det lugnt nu när jag ändå är hemma och så slutar det med att jag mest är uttråkad... TVn har stått på hela dagen så har slökollat på några filmer och läst massa manga men har ändå haft rätt tråkigt. Tycker ibland att det är lite jobbigt att vara ledig då jag inte riktigt kan bestämma mig för vad jag helst vill göra och därför mest slösar bort dagen med att vela. Helt meningslöst. Däremot så mår jag mycket bättre nu, har bara huvudvärk och lite halsont kvar, så kommer med största sannolikhet gå till jobbet imorgon. Om jag inte tar en dag till för säkerhets skull, men vi får se. Brukar må rätt bra på kvällarna men piss på morgnarna när jag är sjuk, så vi får la se hur jag mår imorgon när klockan ringer... :P
 
En av filmerna som gått idag är Pitch Perfect, en väldigt lättsmält romantisk high schoolkomedi, precis sådana jag älskar att se emellanåt men antingen får se ensam eller ihop med syrran då Erik vägrar ställa upp. ;)
 
 


helena

Har för mig att jag också gillade Pitch Perfect... trots att det är en musikal ;)

Svar: Haha, ja musikaler är ju en klass helt för sig, men de kan vara mysiga de också. ;)
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: