Whitney Thore...

Den här dagen har typ gått från bra till piss till helt ok och just nu sitter jag i soffan och halvtittar på Whitney Thore - My Fabulous Life medan jag mumsar på hönökaka med rökt kalkon och gurka. Mumma. Sköljer ner det med jordgubbssaft då juicen tyvärr är slut dock... :(
 
Asså, hon Whitney är rätt fascinerande ändå. Vet inte om ni sett någon av hennes dansvideos men de delas ju en del på Facebook just nu och hon har som sagt ett eget TV-program på TLC. Hon har polycystiskt ovarialsyndrom vilket lett till att hon är rejält överviktig då det ökar suget efter mat (vilket hon uppenbarligen inte klarar av att stå emot) men då hon dansade en hel del när hon var yngre så har hon nu börjat med det igen, dels för att gå ner i vikt och dels för att hon allmänt älskar det. Och dels för att visa att det är helt ok att vara fet och dansa ändå, vilket jag tycker är coolt. Hon dansar dessutom riktigt bra. Hundra gånger bättre än mig. :P
 
Jag ogillar fetma som sådant (tycker det är rätt äckligt för att vara ärlig...), och jag är vanligtvis skeptisk till folk som inte "kan" gå ner i vikt men jag försöker jobba på min attityd och inse att jag helt enkelt inte har att göra med vad folk väger, vad de äter eller allmänt hur de lever sina liv. Är folk nöjda med sina liv så good for them liksom. Jag finner det inte attraktivt och skulle aldrig kunna tänka mig att dejta en fet kille, men det är ungefär samma som att jag aldrig skulle kunna tänka mig att dejta en kort eller mycket yngre kille heller. Inte mina preferenser liksom. Säger jag tills jag möter Mr Right och han råkar vara kort, fet och yngre... ;)
 
Whitney är i alla fall rejält cool och har en härlig inställning till livet och till sin vikt, så är ett rätt kul program att titta på. Får se om jag råkar zappa förbi det någon mer gång... ^^
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: