Fredag!

Alltså, fy fan vad arg jag blir. Hade skrivit ett jättelångt inlägg och skulle typ bara trycka på publicera när jag istället råkade komma åt bakåt-knappen. Varpå jag åker tillbaka till startsidan och all text försvinner. Varför inte lägga in en fråga, typ "Är du säker på att du vill lämna sidan? All text kommer då att försvinna."?!? Vore väl inte så jävla svårt. 

I alla fall. Började denna underbara dag med ett besök hos tandläkaren. Har inte varit hos tandläkaren på några år nu då jag avbokade uppe i Karlstad på grund av tillfällig pengabrist
och sedan blev det aldrig av att jag anmälde mig igen. Nytt jobb och några flyttar samt ett allmänt osug kom i vägen. Men nu har jag alltså äntligen fått tummen ur röven och tagit mig iväg.

Fick några förmaningar om att man bör gå en gång om året samt att jag bör se över min kost (erkände att jag småäter en hel del och då ofta sötsaker...) men annars var det faktiskt inte så farligt. Hade fått något hål, några områden som måste ses över framöver samt pyttelite tandsten. Jag tänkte ju att hela käften skulle vara som en schweizerost, så så sett så kunde det ju varit värre. ;)

Fick en tid för lagning i juli, så nu har jag något att se fram emot... ;) De beklagade att det skulle dröja på, men dels så har jag inga direkta problem med tänderna och dels så är det ju inte direkt som att jag längtar till återbesöket... ;) 

Just nu sitter jag här, lite allmänt öm i käften och med munnen full av flourgöjjs. Blev ingen frukost idag så längtar något kopiöst efter lunch atm.


Men bortsett från detta så är allt grejjt. Det är ju fredag liksom! Erik skall visserligen på AW med jobbet idag men han lovade komma hem i vettig tid så att vi kan ha vårt fredagsmys. Blir ju dessutom jag som handlar så kan köpa precis vad jag är sugen på. ^^ 

Imorgon skall jag träffa Karin för lite (...?) shopping och på söndag så skall vi till Utby för grillning med familjen. Blir väl lite av ett firande för modern som fyllde i tisdags samt första träffen (för min del) med brorsans nyfödda dotter. Skall bli riktigt najjs. Så, bara några timmar kvar till helg nu! 



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: