Som vilken torsdag som helst

Har varit en rätt intetsägande dag idag. Försov mig en smula imorse så missade mitt tåg med typ 30 sekunder. Och på jobbet har jag mest suttit av tiden då jag fortfarande inte har något att göra. Börjar bli lagom långtråkigt. Har sökt ett internt uppdrag i Halland dock så får se om jag får det. Skulle bli ungefär lika långt att pendla söderut som jag har norrut idag så är typ vilket som. Vill ju helst ha ett in-house-uppdrag men just nu kan jag inte vara så kräsen. 
 
Det jag HAR gjort idag är att beundra mina naglar. Köpte några nya nagellack igår och är helt kär i den kopparbruna färgen. ♡
 
 
 
Hade bokat in mig på ett IW-pass efter jobbet och även om jag velade länge och var sjukt osugen så fick jag ändå tummen ur röven och tog mig iväg. Blir lite ensidig träning i mitt tycke dock, en timme ben liksom. Kände mig inte tillräckligt trött efteråt och då jag föredrar att köra hela kroppen då jag tränar så sällan så körde jag armar och rygg en halvtimme på lite olika maskiner efter passet. Blev ett långt träningspass men nu är hela kroppen skönt trött i alla fall. 
 
Testade en ny shower gel (mango!) efter träningen. Fick den på köpet igår när jag shoppade loss på Body Shop. Var medlemsdag så var rabatt på hudgrejer så passade på att köpa en nattkräm. Har dagkrämen i samma märke och tycker den är väldigt bra (när jag kommer ihåg att använda den...) så tänkte att jag kunde testa nattkrämen också. Blev även en foundation och en ny skrubb - mojito. Luktade jättefräscht! Hörde även att min absoluta favorit - citronserien - ska göra ett gästspel någon dag i juni så får se om jag kan lyckas få tag i en. De hade bara fått in några få dock och eftersom jag pendlar så kan jag inte kolla förrän eftermiddagen, men får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa. ^^
 
 
 
Nu på kvällen så har jag mumsat på grönsaker och dipp framför Wayward Pines. Tredje avsnittet nu och gillar den hittills. Är värdelös på att följa serier dock men får la ge det ett försök. Börjar jag missa för många avsnitt så får jag väl ladda ner den istället. ^^
 


helena

Har aldrig testat IW-pass just eftersom det känns som att man lika gärna kan stå och trampa själv i gymmet. Men å andra sidan blir det kanske lite roligare att göra det i grupp? Jag brukar ofta göra så som du gjorde, att jag späder ut passen lite med lite egna övningar i gymmet.
Fina nagellack! :) Ang nagellack tycker jag att Maybelline som du köpte är det bästa. Man kan väl inte påstå att det håller särskilt länge, men längre än de flesta jag testat iaf ;)

Svar: Japp, man kan definitivt trampa själv i gymmet, men jag som har lite dålig självdisciplin klarar det bättre i grupp. Svårare att fuska då. ;)Och visst var de fina?! har det rosa nu och... tja... det är väldigt babyrosa... Känns lite off för min del men kanske är en vanesak. ^^ De är lätta att stryka på och de håller rätt länge, och de är dessutom väldigt billiga, win-winc liksom. ^^
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: