Inte helt ok

Jag hade tänkt sluta tidigare idag då jag jobbat in lite tid under veckan och det dessutom är fredag. Hade tänkt hinna städa lite inför imorgon när Karin kommer, men ändå få en lång skön kväll. Meeen nej. Jag fick ett inbokat möte nu på eftermiddagen som jag tydligen måste gå på. Inte helt ok att boka in ett möte på fredag eftermiddag alltså... Lite lynchvarning på den. Slutar 16.45 så har jag tur så kanske jag kan dra mig hemåt 17.15 så är ju inte supersent men ändå. Troligen kan jag inte det dock då de här mötena brukar dra ut på tiden... Italienare är tydligen inte så snabba av sig. ;) Det dumma är också att jag egentligen inte bör gå plus, även om det är helt ok att flexa inom veckorna, så brukar satsa på exakt 40 timmar i veckan. Men får väl gå minus nästa vecka eller något istället. 
 
 
Skall bli så jäkla skönt med helg i alla fall. Även om den är rätt fullspäckad. Men jag behöver i alla fall inte gå upp supertidigt utan kan få sova ut på morgonen. Hoppas verkligen nästa vecka blir bättre för har varit lite smått död den här veckan...


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: