Universeum

Idag har jag och babe spenderat dagen på Universeum (bara ett år för sent, gav honom ju ett besök i födelsedagspresent förra året men vi kom oss aldrig iväg) och på stan. Vädret har varit stabilt men rätt grått så vi tänkte att det var säkrast att hålla oss inomhus just in case. ;)
 
Hade inte med systemkameran dock så bilderna är väl inte av bästa kvalitet, men några blev helt ok ändå. Försökte få till en bra på fjärilarna när de hade vingarna öppna men gick sådär, sällan de satt stilla och ännu mer sällan de satt stilla med vingarna öppna. Favoritmotivet att fota är annars grodor har jag upptäckt. Blir så läckra kort då grodorna är så unika och ofta färgglada och vackra. Får ta med systemkameran nästa gång. ^^
 
 
Avslutade Universeum-trippen i lekrummen där vi båda fastnade framför målvaktssimulatorn. Helt jävla omöjligt att klara felfritt men ändå helt jävla beroendeframkallande. ;)
 
Blev även promenad runt i stan och sedan en sväng till Nordstan för inhandlande av 5-56 då vi behöver fixa lysrörsarmaturen i badrummet. Slank även med en mp3-sändare till bilen (så jag kan lyssna på Spotify via radion) och lite annat smått och gott. Som vanligt med andra ord. ;)


helena

Lekrummen är ju det roligaste! Tyckte vi iaf... ;)

Svar: Fast de hade gjort om mycket i lekrummen sedan sist jag var på Universeum. Var inte alls lika roligt den här gången då det mesta var inriktat till väldigt små barn... :/ Var en del pussel som jag fastnade i totalt dock, Erik fick typ dra iväg mig... :D
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: