Fullt upp...

Har fullt upp med det mesta just nu men livet känns rätt bra ändå. Det är mycket att göra på jobbet så blir ofta långa dagar och jag har dessutom börjat med en distanskurs på halvtid, Creative Writing för att försöka kickstarta mitt skrivande igen och utöver det så försöker jag trycka in lite träning och huskollande. ;) Men är inne i en bra period just nu så jag känner mig pigg och humöret är (oftast) på topp så det rullar på rätt bra. Tyvärr så har jag däremot börjat sova dåligt igen vilket är jäkligt störande. Har alltid sovit dåligt och speciellt de senaste åren, somnar rätt lätt men vaknar flera gånger varje natt, men hade en period innan julledigheten då jag somnade så fort jag lade huvudet på kudden och sedan vaknade jag inte förrän klockan ringde på morgonen. Alltså, så jävla skönt!? Är det så folk med bra sovvanor känner hela tiden? Gissar att det berodde på att jag hade sjukt mycket att göra så att både kropp och huvud var helt slut på kvällarna, men whatever, jag sov bra och jag var pigg när jag vaknade på morgonen. Händer typ aldrig annars. Men nu är jag alltså tillbaka i mina gamla spår så sover dåligt igen. Får börja ta på mig lite mer uppgifter på jobbet så jag är slutkörd när jag kommer hem. ;) Ligger just nu i soffan, sådär härligt lagom trött efter ett skivstångspass men funderar på att dra mig mot sängen strax.
 
Ber om ursäkt för att kommentarsfältet inte är fixat än btw. Hittar inte felet i koden vad jag än gör. Lade in orginalkoden igen men är fortfarande samma problem med att kommentarsrutorna hamnar uppe i inläggstexten så verkar vara koden i sig som är fel och inte mina ändringar av den. Tänkte försöka skriva om den helt, alternativt försöka kombinera den med en annan design, men har inte riktigt orkat ta tag i det än. Möjligen om jag skippar hela den här designen och fixar en helt ny, vi får se. Men som sagt, inte just nu. ;)
 
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: