Asså allvarligt...

Jag får verkligen inte ihop någon text alls. Eller alltså, jag har massor med text, bara ingen vettig sådan. Just nu försöker jag att bara skriva ihop något så att jag kan börja redigera och ändra, men jag gillar liksom inte det jag fått ihop. Det säger ingenting. Pratade med mamma förut och berättade vad uppgiften jag sitter med är och hon bara skrattade rakt ut. Kan ni gissa vad jag skall skriva om? Uppgiften är: "Tell your life store in three incidents involving hair." Hår? Jag skall skriva mitt livs historia utifrån hår...?! Jag är helt lost. Måste lämna in något idag så får väl skicka in något dåligt i värsta fall, men alltså... Har suttit och stirrat på skärmen nu i några timmar medan hjärnan går på högvarv men kommer inte på någon bra eller fängslande vinkel på det hela. Tror jag behöver mat snart också, inte käkat sedan frukost så kanske är därför energin (och tålamodet) börjar tryta.
 
 
Hår. Massor av hår. Men noll inspiration.


helena

Haha! Låter inte helt lätt! :) Men du har ju iallafall lite anekdoter/minnen från den epok i ditt liv då du hade kort blont hår och kallades Killen! Jag har ju mer eller mindre haft samma frisyr jämnt... Well well, Fick du ihop något tillslut? :)

Svar: Hahaha, yes, mitt korta hår blev en del och mitt kycklinggula hår på balen en annan, men sedan hade jag inte så mycket mer specifika händelser. Men fick ihop något iaf, vettefan om det blev så bra men whatever. ;)
xilona.blogg.se

Linnea Aurora

Haha har också problem med detta (inte denna exakta uppgift DOCK) men en annan, kommer INGENSTANS???

Svar: Haha, så sjukt irriterande när det händer! Sjukt svårt att tvinga fram kreativitet också...
xilona.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: