Gaaah...

Är totalt rastlös och vill göra allt men har inte tid och gör därför ingenting... Logiskt inte sant?
Försökt ändra designen på den här jäkla sidan oxå... Går sådär bra, jag är verkligen helt hopplös när det kommer till datorer... Deprimerande.

Upptäckte imorse (lr tja, morse och morse, när jag vaknade... :P ) att både Erik och jag var lediga så tänkte vi kunde hitta på nåt kul, men uppenbarligen hade han redan planer, bummer. Besviken. Så ist har jag gjort... eh... nada. Shit vad uttråkad jag är. Fått sola en smula iaf, vart toppenväder hela dagen, nice. Lastat av plåt från bilen oxå, förvånansvärt tungt med tanke på att de är så tunna... Vassa som satan var de oxå märkte jag.

Fortfarande plufsig och ofit så det skriker om det, inte tillstymmelse till träning den här sommaren. Jäkla tur att man inte vistas på beachen speciellt mkt, om alls något, säger bara det.
Men enligt Simons citerade artikel så är man ju 20% snyggare än man tror så... men jag citerar Limpan 88: "vad trist och hemskt att det fattas 80% till perfekt då".

Over and out


Simon

Livet handlar om att göra val. Gör man inga val så lever man inte.

Simon

skräp, skrev den där kommentaren på fel ställe...



jo, om man tror att man är 20% snyggare än man tror, så är man det. men om man inte tror det så är man det inte. ^^ det tror jag faktiskt =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: