världens sämsta morgon...

Fick världens sämsta början på dagen imorse... Vaknade av totalkramp i ena vaden, av den typen där man praktiskt taget ligger och grinar alternativt skriker högt, men efter idogt gnidande och masserande och en och annan svordom började det släppa. Så, dags att ta sig ur sängen och gå på toa. Huvudet snurrar, allt bli suddigt, illamåendet trycker på i halsen och kallsvetten bryter ut. Kommer till toan men slutar med att jag ligger en 20 minuter på golvet i duschen och anstränger mig för att inte spy samtidigt som jag riktigt dryper av svett... Jag menar, vad faen?!

Utöver denna mardrömsstart på dagen har allt varit tipp-topp, jag har varit ledig och legat ute på studsmattan och solat och jag kan nu stolt visa upp min vackra tomatnäsa för alla och envar. ^^

Har dessutom fått ett erbjudande på en fin 1a i Karlstad som jag lagt in en intresseanmälan på, så nu hänger det väl på Erik antar jag.
Ingen press älskling. ;P


sandra

var ligger lägenheten? nära mig? :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: