värsta timingen...

Myskväll med Erik igår. Saknat honom som fan. Promenad i solen och snålblåsten, senare tur till Mcdonkan och mat framför Saw. Mysig film. Fick dock ont i magen så valde att åka hem på natten istället för att sova över. Visade sig vara rätt val. Magsjukan var på ingång.
Hemma runt 1, runt 2 har jag lagt mig med täcke och kudde inne på toan och vid 3 har kroppen gett upp. Konstigt hur man kan ligga där och bestämma sig för att här ska det då inte spys, men så fort man sätter sig upp och lyfter på toalocket så är det som att kroppen inser att man står inför det oundvikliga.
Mått rätt ok idag ändå, allmänt trött och seg, men inte illamående. Gått en promenad för sakens skull men mest sovit bort dagen. Fick ringa och sjukanmäla mig imorse. Tog ledigt även imorgon för säkerhets skull. Kysser pengarna adjö.

Extra smidigt var ju detta med tanke på att vi hade planerat att gå ut på Fallens ikväll. Fuck, hade ju t.o.m planerat vad jag skulle ha på mig... Timingen är ju helt enkelt perfekt.

Nu gäller det bara att jag inte smittat Erik med familj. *håller tummarna*



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: