vönderful lajjf...

Sista Fjorddagen idag och partaj skall det bli.
Glassat på beachen typ hela gårdagen samt idag ihop med Karin och Sofia, jävla nice, äntligen börjat få lite färg dessutom. :P Kan inte bli bättre.
Fjordparty även i torsdags. Så jäkla kul! Minns inte senast jag hade så kul, men hoppas naturligtvis på att slå det ikväll. ;P Håller ivf med Ida om att Haaks äger, haha, shit vad vi vrålade. Riktig skönsång måste jag säga. ;P
Kollade dessutom in festivalen igår, men blev inge party, utan en lugnare kväll.
Idag har jag lyckats få med Henrietta oxå, riktigt nice. Parat ihop henne med Karin så de ska ta bussen ihop, haha, och de har aldrig sett varandra tidigare... Hehe, insett att jag suger på att beskriva folk, men de hittar nog varandra ivf hoppas jag... :P Märker vi om inte annat. ;P
Kläder är t.o.m bestämda här, nu är det bara om det är knut eller utsläppt hår som gäller...
En timme kvar tills bussen går...

So long suckers


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: