Fylleblogg... :D

Ok, fyllleblogg här oxå... :D Har absolut ingenting att säga men va fan, får man tillgång till data och internet så måste man ju passa på... ;P
Hehe, Sandra försökte ladda upp världens roliga video på youtube, men gick så där... :P Får kolla om det går senare...

Haha, Sissi är INTE hemma på det här tangentbordet kan jag säga... shit vad mycket stavfel jag får gå tillbaka för att rätta... tur att man är tillräckligt nykter för det iallafall... ;P Men det är på gränsen måste jag säga. Haha, väääldigt på gränsen.

Haha, Elin håller privata dansshower titt som tätt, najjs... :P
Hon "tvingade" dessutom i oss shottar, inte konstigt att jag hickar som en galning... hehe.

Den här kvällen artar sig rätt bra. Nu väntar jag bara på en massa gulliga sms oxå. Kom igen nu då! *vinkar och pekar på en speciell person* ;P

Hoppas på att träffa på de andra brudarna ute sen oxå. Najjs najjs.

Sissi. Over and out. *åetrgår till supandet* Hoppas ni har en grejjt kväll. Älskar er.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: