Fylleinlägg...

Lite fylleinlägg här.. eller tja, kanske inte, mer bara ett allmänt inlägg medan jag dricker lite cola och vatten innan jag lägger mig... :P Skola imorn 8.15... Skall bli intressant och se om jag kommer upp tills dess. ;P

Vinstigen var riktigt lyckad, mycket tack vare Anna, tackar tackar. Alltid skönt att ha någon som man hänger med och som alltid finns där. Resten mer bara försvann hela tiden. Tappade inte allt för många nollor men var ändå inte så många med in på Nöjes...? De som väl kom med var dock ibland lite... närgångna... Inte till den grad att man känner att man måste säga till men förbi den gränsen när det är helt ok. Någon som fattar?
Var lite rädd att en snubbe (maskinnolla) tolkat in för mycket ur egentligen inget alls för han bestämde sig för att dra hem när vi gjorde det och visade sig att han bodde i Kronoparken han med så han ville åka med oss.,, Vi splittade dock på oss när vi kom till taxin så jag åkte med Ida och två andra upp. Höhö.

Skall in och väcka Erik nu tänkte jag. ;P Toodles


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: