Organisationsidioten har problem...

1) Ni anar inte hur segt mitt internet är just nu. Lite smått störande.

2) Inte för att jag borde sitta vid datorn ändå men... ändå.

3) Tänkte få in alla kläder i garderoben nu... Änna på tiden. Har dessutom snott en av Eriks byrålådor som han hade till skolböcker (onödigt när jag kan ha kläder där istället, right...?) så nu BORDE jag få plats. Jag har dock ett (för mig HUGE) problem. Jag är lite av en organisationsidiot så jag kan inte bestämma mig hur jag skall lägga in kläderna... Hur jäkla dumt det än låter... Men jag måste tänka igenom på vilken hylla allt skall ligga i förhållande till varandra osv. Tex så skall byxor och kjolar ligga ihop eftersom båda är på nederdelen av kroppen. Därför får jag problem när jag inser att jag inte har tillräckligt med hyllor och lådor för att sära på allt utan att jag måste blanda... Och partylinnen kan ju inte ligga ihop med vanliga linnen och stickade tröjor kan ju inte ligga med hoodtröjor, men det fattar la alla? Right...?

4) Suttit och kollat på kattungar hela dagen och det finns grymt mycket sött ute nu, men verkar bara typ vara honor just nu och vi har (typ...) bestämt oss för att vi vill ha en hane så vi får vänta tills en sådan dyker upp. Den som väntar på något gott och allt det där...


Karin

Hehe fan va lika vi är när de gäller kontroll, inte fan går de an att partylinnen och vanliga linnen ligger i samma låda... Så vi är allt två kontrollfreak som fattar grejen! :P

Cecilia

Haha, det värsta att alla linnen får dela hylla nu trots allt, har inte tillräckligt med hyllor, men dock så ligger de i olika högar... :P Men det är ju tur att jag inte är ensam iaf. ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: