Ett jäkla velande fram och tillbaka...

Men nu är det  bestämt att jag tar bilen hem istället för tåg. Grymt mycket mer flexibelt, går snabbare, slipper byta i Öxnered (halleluja!) och framför allt... Det kostar typ lika mycket... Lär la gå på en som Erik sa 350-400 spänn t.o.r... och tåget går på dryga 300... plus att jag behöver buss ned till stan - 20 spänn och sedan hem från centralen i Uddevalla - 30 spänn. Så vad har jag att förlora liksom...?
Dealen för att jag skulle få sno bilen var dock att jag skulle köpa öl till Erik när jag var nere i stan eftersom han inte vill ta bussen och göra det imorn plus att jag måste ta en tur via Trollhättan för att sätta på det nya skattemärket som kommit... Nåja, kan leva med båda och ena är redan avklarat. :P

Anledningen till trippen till stan var 50-årspresent till pappa... Man hade ju velat slå på stort och fixa något speciellt, men finns varken pengar eller idéer... xD Jag och brorsan hade en tanke på typ whiskeyprovning så vi frågade mamma men dels vill inte hon med och dels kommer pappa antagligen klaga på att det ligger så långt bort (verkar inte finnas något i närheten) och dels tyckte hon det var för dyrt när vi inte har några pengar (ooh så sant...) så blev en kompromiss - en flaska Southern comfort - pappa älskar den och hans var tydligen slut så blir säkert bra. :P

Men nu tror jag att jag skall hoppa in i duschen och få det gjort...
Äsch nu kom ju Erik hem och blockerade toan... inte helt ok.
Kanske ska packa eller något istället då... Inte för att jag typ har något att packa men... xD

Äh, over and out.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: