Bright white smile - please?

Gissa vad Sissi testar atm... Blekningsgel... :P Har bestämt mig för att testa att bleka tänderna då jag anser att de är alldeles för gula... Fattar inte varför de plötsligt blivit så gula, jag dricker vare sig kaffe eller te, cola händer men inte speciellt ofta, jag röker inte och snusar inte och dricker inte rödvin, och jag borstar tänderna två ggr om dagen och använder tandtråd och flourskölj... Och ändå ser de ut som de gör... o_O Nada mas säger jag bara. Här skall det bli bländande vitt. Hehe, in my dreams men hoppet finns ju. ;)
Och ni kan hålla tyst, jag har redan blivit tillräckligt häcklad av Erik. :P

Så nu har jag hållit på en evighet och försökt forma två plastskenor efter min över- och underkäke... Tog ett par försök om man säger så... När de sitter som en smäck är det bara att kyla ner dem så de håller formen, trycka i lite gel och sätta in i käften. Står visserligen att det är pepparmyntsolja eller något med men måste säga att det smakar skit. För inte fan stannar allt gel i skenan inte, åh nej, den är nog överallt i min mun just nu. Mumma. Tydligen kan man få en ökad salivproduktion också... Hehe, jo det kan man ju säga... Går och spottar stup i kvarten.
Ser ut som ett mongo gör man också... Plus att det är omöjligt att prata... Härligt det här. :P

Well, vi får vänta och se vad som händer.

Btw så är min lediga dag snart slut. Imorn börjare hela härligheten igen. Yes.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: