Damn I'm boored...

Har fruktansvärt tråkigt. Suttit en evighet med ett tal och sedan visar det sig att det blir fel... Smått irriterad. Inser inte vad jag gjort för fel heller... då hade jag ju kunnat göra något åt det... Fastnat på flera liknande tal... Och sedan testar man sig fram tills man hittar rätt svar. Vilket kanske inte är bästa sättet att lösa uppgifterna på då man inte lär sig speciellt mycket... Trött på den här skiten nu. Kan det inte vara över snart?

Fick tillbaka femhundringen av Erik, han hade läst bloggen och ville inte ta mina datapengar... -_- Så får lägga på 500 spänn vid nästa hyra... pengar som pengar men jaja... Gillar inte att vara skyldig folk bara...

Dessutom sitter han och spelar nu vilket gör min kväll ännu roligare. Tanken var la visserligen att jag skulle plugga så han kan la sysselsätta sig med vad 17 han vill, men ändå. Det är mycket nu.

Vill hitta på nåt kul... typ städa... så tråkigt är krets.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: