Ensam här i mörkret... boored...

Tänk att det kan vara så mycket tråkigare att sitta uppe sent när man är ensam hemma...
Erik är på väg hem till Thn då han har en tid på Näl imorn för sin polyp i näsan... Sexigt huh? ;) Well, han är ju tillbaks imorn så jag ska la stå ut. ;)

Funderar på att ta mig en tallrik fil och sedan sova... Är ju en dag imorgon också och har ju en massa krets att se fram emot, can't wait... he he he... *sigh*

Sitter och kollar in gulliga kattungar på blocket... Jag och Erik vill ha en kattunge (eller tja, jag SKA ha en och Erik har gått med på det men det talar vi tyst om...) och det finns hur många söta som helst... Som kostar multum... Var den lilla detaljen. Just nu finns det typ bara raskatter ute så de kostar ju en del... Men visst är de söta...?


Eller de här...?


Typ skogskatter allihop... Skulle vilja ha en spräcklig, gärna långhårig katt... Helt underbara... Hittat übersöta ragdoll och birma också men då pratar vi mer pengar än jag ens har på mitt konto... :P

Vi vill gärna ha en hundvalp också... eller tja, där är det väl Erik som vill ha och jag som gått med på. :P Men då det handlar om väldigt mycket pengar och tid som vi kanske faktiskt inte har så ligger det på is ett tag. Vi vet inte ens exakt vad vi vill ha för ras... Enklare med katt, där går man efter utseende och pris (såvida man inte vill ha en raskatt då) men de fungerar iallafall på ungefär samma sätt, medan hundar är väldigt olika beroende på ras... och både jag och Erik är newbies på fronten så behöver allt kolla upp allt en hel del... Behöver väl inte säga att vi blir avrådda hemifrån...? Gällande både katt och hund... Hehe, kompisarna är inte allt för förtjusta de heller, men de får la stå ut. ;)

Väntar med katt också tills vi hittar någon till vettigt pris som vi verkligen vill ha. Närmare sommaren lär det ju krylla av dem så behöver ju inte köpa en dyrt nu... :P Även om de råkar vara hur gulliga som helst... -_- Får hålla koll på nätet och alla lappar som lär dyka upp på Konsum och i skolan allt eftersom... :P

Nej, nu är det fil och sedan sova som gäller.

Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: