Fattar inte...

Ena stunden känns det som att jag träffat helt rätt och allt verkar stämma och sedan börjar jag fundera och så blir allt ett enda blurr igen... Tror mig gjort allt rätt nu (efter en tre-fyra vändor...) men så började jag fundera på vilken axel jag skall räkna momentet utifrån... Och hur jag gör med alla vinklar... Hittade några fel i sista uträkningen vilket innebär att de siffror jag använde i början var fel, så fick göra om det mesta... Najjs. Not. Får se hur länge jag orkar med detta, i värsta fall missar jag ett bonuspoäng till tentan.
Det kan jag nog leva med.
Erik var inte till så mycket hjälp han heller, de här bitarna minns han tydligen inte. Illa. Får förlita mig på mitt egna lilla dumma huvud då.
Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: