Hopps...

¤ Uppgiften inlämnad, med ungefär 2 minuter till godo. Jag älskar att vara ute i god tid. Höll på att få panik när Erik hittade lite att kommentera en sådär 15 minuter innan studentcentrum stängde... Men jag hann. Hjärtat slår som en stånghammare, men jag hann.

¤ Gillar inte att gå ute när det är halt, och jag fullkomligt HATAR att cykla. Något jag ju var tvungen att göra för att hinna. Slirade runt som värsta idioten och var bara mest rädd för att välta hela tiden. Länge leve barmark säger jag bara.

¤ Jag är DUNDERFÖRKYLD. Näsan rinner, jag nyser mer än jag hinner andas, halsen svider och hela jävla ansiktet kliar så jag är benägen att helt enkelt skrapa bort det i mina vildsinta gnuggningsattacker. Dessutom har jag inte kunnat sova bra den senaste tiden, så ork, humör och koncentration är på topp everyday.

¤ Förutom detta så har jag ett berg av disk att ta hand om, ett hallgolv att torka av och just det, låt oss inte glömma - TVÅ OMTENTOR och sedan he he, det vanliga plugget också.

Någon som vill ta över mitt liv för någon månad eller två så jag kan få sova? Please?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: