Husmor nästa...

Jag börjar undra om folk har bättre saker för sig nu för tiden istället för att sitta på internet... Bloggar gör de i vilket fall inte. Tänk på mig! Jag måste ju ha något att läsa när jag väl lyckas komma in här!? Så det så.

Jag känner mig annars rätt stolt just nu.
Sissi syr gardiner. :D
Inte suttit vid en symaskin på åtskilliga år men hittills har det gått bra. Bortsett från att jag endast fållat gardinerna... inte DUBBELfållat dem som man tydligen skall göra... Eh... kunde ingen talat om det för mig INNAN jag satte igång?!
Största problemet annars har vart att jag köpte ett tuuunnt typ genomskinligt tyg som är skitfräckt men ett rent helvete att nåla och sy i. Totalglatt, går inte att vika och absolut inte att stryka för att få platt. Men snyggt kommer det bli. ;) Snyggt MÅSTE det bli. :P
Får se vad Erik tycker, han ville ha ljusa gardiner. Det får han inte. Två av fyra är helsvarta... ;)

Nu skall jag återgå till mina panelgardiner... Det har inte ens mamma sytt förut, men hur svårt kan det vara? Skall komma ihåg att dubbelfålla dessa dock. ;)

Väntar btw på att Erik skall ringa. Pratade kort i natt men han var upptagen så han lovade att ringa så fort han vaknade. Klockan är nu 13:50...? Jag gissar att min pojkvän glömt bort mig. Well, lätt hänt. :P

Pappa har btw 2 köpt sig en ny skinnjacka... Jag vill också ha en skinnjacka...! Men har inga pengar... :'(

Well, laterz


Från en annan husmor... ;)

Smörgåspapper mellan pressarfoten och de jävliga tyget funkar utmärkt... ;) Underlättar för pressarfoten och bara att försiktig riva bort sen...:D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: