Jag är en svag människa...

Drar till Konsum trots allt. Vet inte om jag övertalat mig själv eller om jag börjar bli hungrig igen eller om jag bara vill bort från plugget, men iväg skall jag oavsett.

Kan ju faktiskt bli smal genom att träna lite oftare och allmänt tänka på vad jag stoppar i mig... Godis en gång i veckan kan väl ändå inte göra så mycket till eller från eller...? Hoppas jag.

*  *  *  *  *

Tillbaks... 28 kronor fattigare... 28 spänn är rätt billigt för mig om man betänker mina vanliga godisköp men innebär ju inte att det faktiskt är billigt... Tryckt i mig ett par nu och det var... gott.
Inte så mycket mer än det.

Kretsen går jävligt segt... Fastnat (hoho, surprise!) igen så sitter mest och bläddrar i boken och försöker hitta en lösning... Jag tycker ju att jag följer formlerna och gör som det står men eftersom jag får fel svar antar jag att jag inte gör det... :P Den här tiden på dygnet får jag en allmän dipp och vill bara slappa eller ännu hellre SOVA! Men börjar jag väl slappa är risken rätt överhängande att jag inte kan sluta... o_O

Så jag går la tillbaka till kretsen... antar jag...

Ha en trevlig lördag. Det har inte jag.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: