Klockan är 22:19...

...och jag funderar på att lägga mig.
Sitter och överväger att hoppa över tal då jag inser att de kommer ta en stund att göra ochjag inte direkt ser hur jag skall gå tillväga. Funderar på att sova och vakna pigg imorgon istället men vet inte om jag bara skyller på det för att komma undan nu. Skulle inte förvåna mig. Faktum är dock att ögonen håller på att falla ihop... Koncentrationen är väl inte direkt på topp om man säger så...

Sitter dessutom och môlar godis... Har halva påsen kvar och äter som om det var min sista dag trots att suget försvann för länge sedan och nu har ersatts av magont. Erik har dock sagt att han slänger allt godis som är kvar på söndag så är väl därför jag trycker i mig skiten, får ju inte låta något gå till spillo som jag betalt för...

Jag kanske skall göra något annat en stund så kanske jag kan koncentrera mig mer lite senare och kanske faktiskt klara av något...?
Det är många kanske... Värsta som kan hända så har jag förlorat lite tid, och den har jag ju ändå rätt gott om. Not.

Känner mig rätt ensam och uttråkad här... Hjälp?


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: