Lördag... who could've known?

Känner mig undanskuffad i mitt eget hem.
Erik har förfest med några polare och de spelar tv-spel i vardagsrummet... :P
Medan jag sitter och pluggar krets i köket... -_-''
Eller tja, sprang in hit för att kolla facit på en tenta jag håller på med och såg att Karin pratade på msn, så var ju tvungen att ta en liten paus... ;) Skyller helt och fullt på henne. ^^

Ett tal håller på och stör mig till vansinne. Finns ett exempel i boken som ser exakt likadant ut fast med andra värden så följer det TILL PUNKT OCH PRICKA... och får fel svar?! Jag undrar bara - HUR?!

Tentan har la gått sådär hittills... men med rätt formler på bladet jag skall skriva så kan det nog gå vägen ändå... hoppas jag... :)

Lite hemskt att man sitter här och pluggar... på lördag kväll. Speciellt när halva världen är ute och super skallen av sig... Nåja, alla klassisar sitter la hemma oavsett, har man tenta på måndag så har man...
Uff, ångest.

Hade helt bestämt mig för att kila bort och köpa godis idag... Tror jag stryker godislöftet och ändrar det till att bara äta på lördagar då jag nog faktiskt inte VILL sluta... det är ju så förbannat gott... xD Men jag är inte sugen... o_O Om det beror på att jag nyss käkat och är dundermätt eller om suget gått över (fet chans...) vet jag inte... Frågan är ju om jag kommer ångra mig där vid 21-tiden när Konsum stänger om jag inte köpt något... :/ Men är ju en smula dumt att köpa uti fall att... Typ. :P

Grattis till Karin btw som har hittat sig en hjärtevän. ;)


Nu drog visst hela gänget... Utan att säga hejdå... sikket hyfs.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: