Ny laptop till Sissi! :D

Sissi har köpt sig en ny dator!!!! :D:D:D:D:D:D
Eller tja, Erik som betalat så länge eftersom jag inte fått över mina pengar från swedbank än (måste ringa skandia - minnesanteckning!) Inte riktigt så bra grafikminne som jag vill ha men det finns typ inte heller att få inom den budgeten jag hade tänkt mig. Annars var det en riktigt bra dator.
Enda STORA minuset var att när vi kollade på datorn så låg det en skylt med extrapris vid den så vi trodde att den prissänkts med en tusenlapp vilket ju är rätt bra, men nejdå, lappen låg vid fel dator... x_x Vår kostade fortfarande ordinarie pris och från att i mitt huvud klarat sig undan med 5000 spänn hamnade vi på 6000... Lite kalldusch, men är fortfarande en bra dator för det priset. :)
Erik köpte dessutom WoW till mig... Hehe, han tänkte förvandla mig till en spelnörd. Har ni inte hört av mig de närmsta dagarna så är jag fast i den virituella världen.

So long suckers, nu ska vi baka bullar och muffins!


Anna

Suckers, who??? tittar mig omkring

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: