Söndag morgon...

Åh vad jag hade velat bara ligga kvar i sängen och inte röra ett finger. Blev inte den tidiga kväll jag hade tänkt mig igår. Bestämde mig för att rensa sovrummet en smula och hittade mig lite böcker... så fastnade... Sedan kom Erik hem strax efter 23 och så låg vi och pratade en stund innan han fixade käk och beslutade sig för att nyktra till framför ett ovisst antal timmar wow och jag återgick till läsandet. Kom i säng strax innan två när jag insåg att jag ändå inte skulle bli klar med boken den kvällen... :P

Erik ligger kvar och sover. Han kom och lade sig vid 5 imorse och efter det väckte han mig la ungefär en gång i timmen med sina snarkningar. Var längesen det var så illa. Hehe, han klagade imorse på att jag hade väckt honom flera gånger i natt genom att knuffa på honom för att få honom att sluta låta, men är ju inte mer än rätt när han väckte mig först. :P
Stackarn ligger annars och har ont i magen. Vi gissar på att smöret vi hade i våfflorna var dåligt eller något för jag fick ont i magen efter två stycken i fredags och då hade Erik käkat åtta och han mådde inte prima... Och igår natt tog han resten...

Just nu försöker jag annars uppmana tillräckligt med energi för att ta tag i kretsen igen... Går sådär får jag la säga... Idag är planen att skriva mitt formelblad och beroende på när jag blir klar med det kan jag sätta mig och göra en tenta till. Tjoho. Länge leve lediga söndagar.


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: