Måndag...

Körde på tentan. Tror inte ens jag svarade på såpass mycket att jag skulle kunna skrapa ihop poängen... :P Men det ställde jag in mig på redan igår, så känns helt ok idag ändå. Gick väl mest för att få tentan och för att hoppet om underverk ändå inte riktigt gett med sig. ;) Satt lite drygt en timme, men var ändå 5 pers som gick innan mig. Typ datanördar allihop så gissade att jag var den enda som inte kunde nåt som gick tidigt, men när jag kom ut satt de och diskuterade hur det gått åt helvete för att tentan inte liknade övningstentorna... Hehe, jaja. Får la hålla tummarna för de andra då. ^^

Eftersom jag stack så tidigt hann jag och Sandra ner till stan för att träna, och vi hade till och med tänkt ge oss på step-passet (!?!) men det visade sig vara fullt när vi kom ner, så blev en trekvart på bandet istället. Jäkligt tråkigt men träning som träning antar jag.

Johanna bjöd in till våfflor och saft vid 20 så att alla skulle hinna dit efter tentan, och tänkte att jag skulle hänka på. Men typ precis när jag kom ur duschen vid halv 8 och jag tänkte att jag skulle få skynda mig ringde mamma... och sedan pratade vi i en knapp timme... upptäckte jag... o_O Så sedan var ju klockan nästan halv 9 och jag satt i handduk med håret på ända... Lika så bra att stanna hemma tänkte jag så nu sitter jag här och mumsar äggmackor och kollar på sexturisterna på tv...

Insåg att vi verkligen, verkligen måste städa och verkligen, verkligen måste diska... Fått stå tillbaka ett tag med tanke på tentorna men Eriks tenta är ju imorgon och sedan är han ju ledig... he he he. ;P


Ida

men gudars va smart sissi:) e d därför man bor ihop med killar asså? hihi.. måste nog fixa detta - för fan va segt d e å diska å mållgan e lite slarvig med d! ;P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: