Just my day...

Satte klockan på ringning imorse. Vaknade, stängde av den och somnade om... Härlig början på dagen. Vaknade i halv panik kvart i nio och fick lite bråttom då jag skulle vara uppe hos Jenny klockan nio... ;) Not happening, men jag var iväg kvart över iallafall. :P

Inte helt uppmärksam på temperaturen utomhus så efter ett par hundra meter till cykel (nej, min är inte lagad, jag snodde Eriks... ;) ) hade jag således förfrusit händerna. Upptäckte efter en stund att jag typ inte längre kunde växla eftersom jag inte kunde röra fingrarna... Så var bara att hoppas att de iallafall skulle hålla fast styret tills jag kom fram. :P Väl framme fick jag kämpa för att låsa cykeln för att inte tala om att pricka ringknappen... -_- Fick låna vantar för att värma upp händerna när jag väl kom in och fyttihelvete vad ont det gjorde. Bara pulserade och brände... Gjorde så ont att jag blev riktigt illamående så traskade ut till köket och satte mig en stund medan jag ansträngde mig ör att vare sig spy eller grina. Najjs.
Och vill ni veta det riktigt roliga? När jag sedan plockade upp mina kretsböcker ur väskan hittade jag ett par fingervantar... ;)

Rätt givande dag ändå. Inte ens kommit igenom en tenta men har nog faktiskt fattat en del och har fått en massa jag skall skriva på mitt formelblad i form av instruktioner och exempel så skall nog gå bra... Lite jobbigt att vi allihop körde fast på samma hela tiden dock... Någon av oss (inte jag...) borde ju ändå kunna det kan man tycka...
Roligare att sitta med brudarna än ensam hemma iallafall. Utan tvekan.
Imorn är det dock ensam som gäller på morgon/förmiddag och sedan kanske sitta ihop på kvällen, men vi får la se antar jag...

Btw kommit fram till att jag måste se ut som ett fån när jag sitter på en cykel. Eriks cykel för att vara exakt. Jag kan nämligen inte sitta på sadeln och nå ner till pedalerna samtidigt så är stå som gäller, och är precis så att jag når ner till marken om jag behöver stanna... :P Så fart vid start är rätt bra för att över huvud taget komma någonstans... :P Nu är det ju bara så att det finns en bom mellan två hus här som är nedfälld för att bilar inte skall komma in, och det är en rätt snäv kurva när man skall igenom med cykel - något Sissi inte klara av så bra... Så går ner till slooowmotion och cyklar runt och typ precis när jag är förbi bommen så är ju farten TOTALT slut vilket gör att cykeln... stannar... och jag vacklar och fumlar och vacklar lite till medan jag försöker få fart och komma iväg... Halvsmidigt sådär... :P Sedan att det är uppförsbacke gör väl inte saken bättre kanske... :P

Nu är det iallafall mys och våfflor som gäller. :D Gjorde dubbel sats på Eriks inrådan... Vi kommer spy. ^^

Maaassa våfflor. :D

Later babes


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: