Kokt och skrynklig - någon som vill ha mig?

Sitter här som en kokt kräfta.  Sissi försökte sig på att bada...

Det är konstigt att man aldrig lär sig... Jag tycker inte om att bada... Det är förbannat varmt, förbannat långtråkigt och förbannat en massa andra saker också... Men framförallt varmt och långtråkigt. Och det värsta är att jag verkligen sett fram emot det här... o_O Köpte badskum idag och tappade upp vatten, hällde i badsalt och skum, tände en massa värmeljus och satte på musik. Och trodde jag skulle krevera efter fem minuter. Låg och försökte härda ut "det skall vara skönt det skall vara skönt det SKALL vara skönt..." men efter ett tag gav jag upp och började spola mig med kallt vatten, åh gud så skönt.

Just nu är jag knallröd över hela kroppen och skrynklig som ett russin. Dösexig med andra ord. Och håller fortfarande på att dö av värmeslag. Sitter och frentiskt tuggar piggelin eftersom det var det kallaste jag kunde hitta hemma...
Och för att öka min enorma sexappeal så traskar jag runt i en gammal pyjamas... Visserligen i nåt sidenlikandefejkmaterial, men eh... tja, det är snobben så det kanske inte räknas...

Gaah, vad varmt det är... Är på nivån att jag överväger att traska runt i bara trosor, men även om vi nu faktiskt satt upp gardinerna så... njae... :P

Apropå gardinerna så är de snygga. Men passar kanske inte in helt och hållet. Erik gillade inte de svarta tunna i vardagsrummet iallafall... ser ut som arabiskt, tusen och en natt-krafs säger han. Jag gillar dem...? Well, de får fan sitta där så länge så får vi se vad vi hittar på senare... Rätt besviken blev jag dock... Räknade inte med att fönsterbrädena var riktigt så breda... Well well, så här ser de ut iallafall...

Fast två av dessa naturligtvis... :P

Och tre av de här... :P

Här kommer lite pics från nyår medan jag fortfarande minns... ;P





Avslutar med den bästa... ;)


Laterz


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: